Cum cumpăr ?
Cumpărarea produselor din magazinul nostru o puteți face comandând online sau prin telefon, cu ajutorului unui membru al echipei magazindeanimale.ro
Comandă online
Produsul pe care doriți să îl comandați poate fi găsit fie prin utilizarea meniului din stanga paginii ce conține categoriile de produse, prin folosirea câmpului de căutare, sau direct din pagina de promoții. În momentul în care ați apasăt butonul „adaugă în coș” produsul va fi automat transferat în coșul de cumpărături.
După adăugarea în coș a tuturor produselor pe care doriți să le comandați, procesul de cumpărăre se continuă prin apăsarea butonului și parcurgerea paginii de comandă. În pagina de comandă va trebui să completați următoarele:
- Datele tale: informații necesare trimiterii coletului către dumneavoastră.
- Metoda de plată: alegeți modalitatea prin care veți plăti comanda.
Comanda dumneavoastră este încheiată cu succes când vă este afișat mesajul cu stadiul "In curs de confirmare". În momentul procesării comenzii veți primi un e-mail prin care veți fi înștiințat de noul status al comenzii "Comandă confirmată".
Cu ajutorul numelui de utilizator și a parolei introduse, puteți să vă autentificați pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/șterge profilul dumneavoastră sau a face comenzi ulterioare fără a reintroduce datele de contact.
Comanda telefonică
Pentru a înregistra o comanda telefonica va trebui să sunați la numarul de telefon 0742.122.122 de Luni până Vineri intre orele 09:00 - 16:00
Cum plătesc ?
Plata Ramburs: se face la livrare către agentul firmei de curierat.
Plata cu cardul de Debit/ Credit: se face pe site-ul http://www.magazindeanimale.ro prin intermediul procesatorul de plăți, la finalizarea comenzii
Plata cu cardul în 3 rate fără dobândă la partenerii:
Alpha Bank
BRD Finance
Banca Transilvania
Garanti Bank
Plata prin link de plată: prin primirea unui link de plată sau a unui code QR aferent fiecărei plăți, transmis de către echipa magazindeanimale.ro
Plata cu OP: se face după discuția telefonică cu unul din membrii echipei magazindeanimale.ro și după emiterea facturii proforma
Plata cash: la livrarea comenzilor facturate și pentru care se emite chitanță. În cazul tranzacțiilor cu numerar se aplică prevederile Legii nr. 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operațiunile de încasări și plăti în numerar și pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată.
Această lege prevede următoarele restricții la încasările în numerar:
Încasările de la persoane juridice, PFA, II, IF, liber profesioniști, persoane fizice care desfășoară activități în mod independent, asocieri și alte entități cu sau fără personalitate juridica, pot să aibă loc în limita unui plafon zilnic de 5.000 lei de la o persoană;
Politica de livrare
În urma lansării comenzii, veți primi în cel mai scurt timp un e-mail de confirmare. Pentru produsele aflate în stoc, livrarea produselor comandate se face în termen de 1-3 zile lucrătoare. Pentru produsele pre-comandate, detaliile legate de momentul livrării vă vor fi furnizate de un membru al echipei magazindeanimale.ro.
Livrarea se realizează prin intermediul unei firme de curierat rapid.
Important: Comenzile plasate în ziua de vineri dupa ora 12:00, în zilele de sâmbătă și duminică sau în orice zile Sărbători legale vor fi livrate în termen de cel puțin două zile lucrătoare.
Livrarea produselor este asigurată în limita stocurilor disponibile în depozitul nostru sau al furnizorilor. De aceea, comanda va fi confirmată telefonic de către unul din membrii echipei magazindeanimale.ro sau prin primirea mesajului „comandă în prelucrare” pe e-mail. În mod excepțional durata de livrare poate fi depășită, caz în care veți fi anunțați telefonic sau prin e-mail.
Produsele livrate vor fi insoțite de factura care va conține valoarea produselor comandate și taxa de transport, dacă este cazul. Plata se va efectua la livrator în cazul în care pentru metoda de plată ați selectat opțiunea „ramburs”.
Transport GRATUIT pentru comenzile cu o valoare mai mare sau egală cu suma de 250 lei*
* IMPORTANT:
Pentru comenzile care includ cost de transport, veți fi contactați de unul dintre agenții noștri pentru comunicarea acestui cost și confirmarea comenzii.
Vă rugăm ca la primirea coletului să verificați integritatea acestuia. Ambalajul trebuie să fie intact, fără deteriorări, cu benzile adezive la locul lor. În cazul în care observați că ceva nu este în regulă cu coletul dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați înainte de preluarea acestuia.